Časté dotazy

✔ Je koberec kvalitní?

Zde je jen jediná odpověď. Cena odpovídá kvalitě, tzn. jestliže si pořizujete kusový koberec za nejnižší cenu, nemůžete očekávat super hustý a vysoký koberec. To však neznamená, že Vám i levný koberec neposlouží. I levné koberce obsahují kvalitní a odolná vlákna, která vydrží léta bez větších deformací.

 

✔ Jaký má koberec typ vlákna?

Tuto informaci jednoduše naleznete na produktové kartě každého, vámi vyhlédnutého, koberce v Parametrech vedle podrobného Popisu produktu. Některé koberce mají i detailní foto, kde je kvalita vlákna více viditelná. Tyto fotografie pro Vás připravujeme u nás na prodejní hale ve Slatiňanech, nebo pracujeme s podklady, které dostáváme přímo od výrobce. Tady se pak stejně jako vy, spoléháme na jeho zobrazení. Vlákna s fotografickým přiblížením a jejich popisem si můžete prohlédnout i v naší sekci typy vláken.

V případě, že vybíráte kusový koberec, klidně a bez obav vybírejte a nakupujte. Pokud objednaný koberec po převzetí nenaplní Vaše očekávání, můžete ho bez problémů vrátit. Pozor si dejte u koberců metrážových, které pro Vás upravujeme na požadovanou míru, tady koberec vrátit nepůjde. V případě, že si nejste jisti kvalitou, barvou, nebo parametry, neváhejte nás kontaktovat. Pokusíme se Vám koberec na dálku, co možná nejvíce přiblížit a poradit vám jeho správný výběr.

 

✔ Nebude na koberci vada?

Před odesláním vašeho vysněného produktu se pro Vás snažíme všechny koberce pečlivě kontrolovat, chybka se ale může stát. V případě, že se tak stane, moc se předem omlouváme a prosíme Vás, zachovejte klidnou hlavu a o této skutečnosti nás informujte e-mailem, nebo telefonicky. Můžeme Vám slíbit, že daný problém začneme ihned řešit a nejdeme pro Vás to nejlepší řešení..

✔ Odpovídá barva koberců obrázkům na e-shopu?

Dlouze jsme se pokoušeli vymyslet nejlepší prezentaci koberců. Pravdou ale zůstává, že každý z nás má nastaven svůj monitor na jiné barevné rozlišení. Pak se tedy může stát, že koberec neodpovídá barevné představě při objednání. Každopádně nemusíte zoufat, i zde máme možnost vrácení zboží. K tomuto účelu máte připraven dokument ve složce vše o nákupu/vrácení zboží.

Pro eliminaci špatného výběru a zklamání, Vám doporučujeme se při výběru zaměřit na fotografii detailu produktu. Tyto fotografie z velké části fotíme přímo na naší prodejně, kde klademe velký důraz na  autentické přiblížení materiálu. V případě, že si nejste jisti kvalitou, barvou, nebo parametry, neváhejte nás kontaktovat. Pokusíme se Vám koberec na dálku co nejvíce přiblížit a poradit vám se správným výběrem.

✔ Mám vybraný koberec, ale jedna fotka je úplně jiná ...

ANO, toto se na našem e-shopu občas může stát. Snažíme se tento nedostatek co nejvíce eliminovat. Jelikož nabízíme tisíce koberců, chybka se může stát i nám. V případě, že si nejste jisti kvalitou, barvou, nebo parametry, neváhejte nás kontaktovat. Pokusíme se Vám koberec na dálku přiblížit a poradit vám se správným výběrem.

Předem děkujeme za shovívavost a zároveň děkujeme za případné upozornění na nedostatek na našem e-shopu. Chybu se následně pokusíme co nejdříve odstranit.

✔ U koberce se mi uvolnilo obšití, co mám dělat?

Rozhodně tato vada není důvod k vyhození koberce. Někdy postačí jednoduché řešení. Většina obšití je tvořena umělým vláknem, které lze tepelně ovlivnit. Máte-li uvolněné obšití, obraťte koberec na rub, vezměte zapalovač a opatrně vlákna nahřejte. Teplem se vlákna smrští a tudíž dotáhnou. Touto cestou lze postupovat i při puštění zapošitého vlákna. Nahřát a po natavení zamáčknou vlákno do rubu. Pozor! Mějte však na paměti, že koberce jsou hořlavé, takto lze postupovat pouze s největší opatrností.

✔ Dáte mi vědět, kdy koberec dostanu?

ANO, prověříme skutečnou skladovou dostupnost koberce a následně budete informováni prostřednictvím e-mailu o přibližném datu doručení. Přesné datum doručení s časovým údajem obdržíte přímo od našeho smluvního přepravce, který vám zboží bude doručovat. Podrobné informace jsou k dispozici na stránce Doprava a platba.

✔ Lze objednat donášku zboží do patra?

Jelikož vyřizujeme i nadrozměrné zásilky, kde je většinou zapotřebí součinnost dvou lidí, nelze tato služba objednat. Zásilku většinou přiváží jeden řidič, který si s donáškou nadrozměrné zásilky sám neporadí. Za tento nedostatek se vám už nyní omlouváme a prosíme vás tímto o ohleduplnost a součinnost při převzetí zboží.

✔ Máte další otázku?

Plotzák vám na ni jistě a rád odpoví. Proto neváhejte a ptejte se.

 

 Plotzák

Když podlahy, tak Plotz!